بازی Clash Of Clans چیه که این همه جاذبه داره ؟

به جرئت میتوانم بگم که بازی کلش اف کلنز فقط برای به هدر رفتن وقت جوان ها و نوجوان هاست ، وقتی که به جای عبادت نزدیکی به خدا و ... هدر میره ; بازی کلش اف کلنز  یکی از بازی های درآمدزا برای یهودی هاست در بازی چیزی به نام جم ،اکسیر ، سکه و ... وجود داره که کاربر برای پیش برد اهداف خود از قبیل ساخت سرباز ساخت ساختمان به روز رسانی و ... به آنها نیازمند هست و در هنگام پایان یکی از این منابع باید مبلغی پرداخت کنید تا برای مثال 1000 جم به کاربر بدهد و این پول در جیب یک یهودی که قسمتی از امتیاز این بازی را در دست دارد میرود و ... .

این بازی به دلیل اینکه رایگان هست در ایران خیلی طرفدار پیدا کرده و متاسفانه جوانان و نوجوانان بیشتر وقت خود را که میتوانند به صورت انجام بازی های حرکتی و با نشاط بگذرانند پای چنین بازی ای میگذارند که نوعی تنبلی را در میان جوانان می پروراند و این خیلی بد است که امروزه بازی های دیجیتالی مثل ایکس باکس ، پلی استیشن و ... جای بازی هایی پر نشاطی مثل : لی لی ، هفت سنگ و ... را گرفتند .

یکی دقدقه ی امروز مقام معظم رهبری ( مدظله) امروزه در مورد جوانان و نوجوان این است که جوانان با فضای مجازی و دیجیتالی انس بسیاری گرفتند و جای انس با قرآن انس با واتس آپ وارد فرهنگ لغت ما شده .

دوستان این هم بگم که من چند مدتی این بازی رو انجام دادم و هیچ چیزی بدست نیاوردم و فقط وقتم از دست رفت .

ولی من هنوز مانده ام که بازی کلش آف کلنز چی دارد که امروزه این جوان و نوجوان جذب چنین بازی شده اند ، اگر این بازی را انجام میدهید به سوال من پاسخ دهید :

در آخر این بازی چه چیزی به شما اضافه و چه چیزی از شما کم میشود ؟ ... .